Hyttetur for skolestarterne

Helt siden vi startet opp Trimveien har det vært tradisjon å ta med alle skolestarterne på overnattingstur sommeren de slutter hos oss. Vi pleier å dra på hyttetur hvor vi leker, gå på tur, bader og spiser masse god mat. Dette er noe skolestarterne våre gleder seg til hvert år.

I år kjørte vi 13 barn og 5 voksne på hytta til May som ligger i Sigdal. Første stopp var Burger king hvor vi spiste og lekte litt.

Når vi kom fram måtte vi fordele oss på rommene og pakke ut. Så var det bare å løpe ut og leke. Huska var veldig populær!

Samme dag gikk vi også på tur til en gård hvor de hadde lamaer! Det var morsomt, selv om noen var litt redde for at lamaene skulle spytte på oss. Det gjorde de heldigvis ikke.

Dagen etter dro vi på stranda for å bade. Det var en gjeng med tøffinger som bada alle sammen.

Bomba!

På vei hjem stoppet vi for å spise middag og is. Det var en sliten, men fornøyd gjeng vi avleverte på kvelden. Nok en gang har vi hatt en koselig og vellykket tur med en flott gjeng med skolestartere!