Trehytta er ferdig!

Denne våren har Naturvettene brukt mye tid på å bygge trehytte. Hytta ble bygd i forbindelse med prosjektet "Gamle dager". Barn og voksne har hele tiden samarbeidet for å få best mulig resultat. Alle har kommet med ideer, vi har diskutert og kompromisser har blitt inngått. Tilslutt fikk vi et resultat alle er fornøyd med.

Vi startet med å samle sammen planker. De fleste fant vi rundt hytta. Både barn og voksne var med på å lete og samle sammen plankene i en haug.

Så måtte vi finne ut hvor i skogen hytta skulle stå! Deretter var det bare å sette i gang.

Alle som ville fikk hjelpe til når vi skulle snekre.

Etter en stund begynte vi å se resultater, selv om enkelte syntes det tok veldig lang tid.

Nå er hytta vår endelig ferdig, og vi leker masse på den når vi er på tur i skogen.